Handlekurven din er tom
Trimtex har siden 1976 laget tekniske trenings- og konkurranseklær tilpasset nordiske forhold. Vi er i dag stolt leverandør til det norske og svenske triatlonlandslaget og det Svenske Forsvaret, utstyrsleverandør til Norseman samt leverandør av spesialdesignede sportsklær til flere av Skandinavias største idrettslag, klubber og bedrifter. Vi er et solid selskap med lange tradisjoner og klare mål for videre vekst. Vi lager produkter under to merkevarer Trimtex og Surpas.
Rollen:
Ansvarlig for å bistå koordinering mellom salgs-, markedsførings- og merkevareteamet for å drive digitalt salg og optimalisere e-handel og digital markedsføring. Spill en nøkkelrolle i den digitale veksten til Trimtex B2B & B2C ved å bidra til å forbedre kundeopplevelsen og engasjement, nettsideytelse, generere markedsføringsannonser og kampanjer, samt øke potensielle salg, trafikk og konverteringer.
Oppgaver:
Ønskede kvalifikasjoner/erfaring:
Vi tilbyr:
Bli en del av et solid selskap med klare mål for videre vekst. Du vil ha en sentral rolle i markedsførings- og e-handelsteamet som bidrar til merkevarevekst og salg.
Rollen vil rapportere direkte til Head of Digital Marketing & Ecommerce, og stillingen er lokalisert ved vårt hovedkontor i Lillesand.
Tittelen assistent eller koordinator vil bli bestemt basert på den vellykkede kandidatens kvalifikasjoner og erfaring.